Tuesday, January 28, 2014

Kenangan masa konvo

ASSALAMUALAIKUM.....

Pengalaman first time naik konvo .. wow~~ sgt mengujakan.. bulan 5 2013.. da x ingat da tarikh tu.. huhu.., sebelum hari konvo aku siap beli baju jubah stail princess warna pink.. kembang bawah. Ok masa pg nak konvo tu, aku ingat nak bersolek lah sikit so suruh akk aku solekkan just pakai celak je.. kali siap solek terkejut mak tgk muka tebal gak solekkan tu..bhgian mata airshadow warna biru cair kilat2.. hahhahha Aku malu gak lah dgn kawan2 aku sbb aku bersolek ialah sebelum ni aku bukan kaki bersolek pun.. cume pakai bedak jer.. tetap cantik berseri.. hehe cewahh~~ syarat kasut pulak mesti bertumit tgi 1 inchi.. hah amik ko aku pjm jer dgn akk aku kasut widges jer warna pink sesuai dgn baju akk.. tapi huhu seksa nyer dah lah pakai kasut widges yg aku mmg x biase pakai kasut ala-ala model ni.. nak daki tangga DATC UITM SHAH ALAM tu seksa giler.. macam puteri pulak kene jalan slow2.. takut terpijak kain kang jatuh pulak.. ish2 ish2.. mmg seksa pakai kasut tu.. Bila masa aku naik atas pentas tu amik skroll ..huh berdebar resenyer.. naik pentas jer tangan dah sejuk n nervous sgt2.. amik dan turun dgn cepat.. tp mase turun tu ada dua mamat yg kat bawah tgh duk tegur aku kata 'hye cantik'.. peh mase tuh malu dgn kembang hidung semangkuk.. hahah first time ada mamat cakap macam tu kat aku.. agak2 lah kan dia puji ker perli?? hahahahh aku pun x tau.. xperlah simpan jerlah buat hati gembira sikit. Mak dan angah aku dah keluar dewan sbb aku dah naik pentas.. dan bermulalah aktiviti bergambar bersama family aku..


                                      ni gambar aku ..hehe comelkan.. hahahh

                                                            ni mak aku

                              ni family aku (nmpk x baju dgn  kasut aku tu..sesuai x? )

 ok tu jer.. bye~ assalam :)

No comments: